9_ Často kladené otázky (FAQ)
Môžem si na festival priniesť vlastné nápoje?
Návštevníci si do areálu môžu priniesť vlastné nápoje. Vzhľadom na charakter podujatia Vás chceme poprosiť o bezpečnosť v prípade sklenných fliaš a taktiež o zdržanlivú konzumáciu alkoholických nápojov.
Môžem si postaviť stan pri aute na parkovisku?
Nie. Parkovisko je vyhradené výlučne pre autá a rovnako v opačnom prípade je v stanovom mestečku zakázané parkovanie vlastných áut. Výnimkou na vjazd do stanového mestečka je nevyhnutné vyloženie vecí a parkovanie karavanov a obytných prívesov na vyhradených miestach v stanovom mestečku.
Môžem si do stanového mestečka priniesť gril alebo vodnú fajku?
Nie, v stanovom mestečku aj v areáli festivalu je zakázané používať a zakladať otvorený oheň. Rovnako je zakázané manipulovať s hurúcimi predmetmi ako sú uhlíky.
Kedy môžem na festival prísť a kedy najneskôr odísť?
Areál je otvorený nepretržite. Môžete prísť a odísť kedykoľvek, ale je dôležité, aby ste pri tom dodržiavali bezpečnostné pokyny a neobmedzovali ostatných návštevníkov či organizátorov.
Nachádzajú sa v areáli straty a nálezy?
Áno, túto funkciu plní infostánok na vstupe.
Musím mať doklad o registrácií /vstupenku pri príchode na festival?
Fyzický doklad nepotrebujete, ale je potrebné, aby ste sa pri prvom vstupe zastavili pri infostánku a povedali detail registrácie. V prípade vopred registrovaných služieb budete ihneď obslúžení a zároveň každý účastník dostane ID pásku (náramok).
Koná sa festival ak je zlé počasie?
Záleží od toho, čo je pre Vás zlé počasie 🙂 V prípade bežného dažďa, či vetra je program festivalu prispôsobený tak, aby bol realizovateľný (stany). Ak by ale nastali okolnosti počasia s ničivým, či nebezpečným charakterom, organizátori si vyhradzujú právo podujatie preložiť, meniť jeho program, alebo aj úplne zrušiť. Je preto potrebné sledovať náš web, Facebook, či Instagram.
Je na festivale zabezpečená prvá pomoc?
Áno. na festivale je počas hlavného programu prítomný dobrovoľný člen záchranného tímu, ktorý vie pomôcť s bežnými zraneniami, či akútnym zhoršením zdravotného stavu. V náročnejších prípadoch je však potrebné volať linku 112.
Môžem si niekde v areáli nabiť telefón?
Áno, túto funkciu plní Infostánok na vstupe do areálu.
Potrebujete sa opýtať niečo iné? Neváhajte nás kontaktovať.